19 Mayıs 2010 Çarşamba

Devam

Birkaç hafta önce KJB'min gönderdiği bu blogun açılmasına da vesile olan mesaj. Ben çok eğlendim okurken, sizinle de paylaşmak istedim:

"afidirsing ama şu skiş skuş hikayelerine bi ara ver de, biraz insan gibi neler yaşadığını anlat artık lan , şurama kadar geldi. özledik olum seni de, bastın gittin resmen a.'ya napıyosun ne ediyosun merak içindeyiz. ha merak içindeyiz de kılımızı kıpırdatıyomuyuz hayır tabi ki, zira biliyoruz ki yatak odası canlıysa hayattasın filan. gerçi yatakta ölü gibiymişin diyollaaaa! haushauahsuahaush çok özledim lan.

sen demiştin ki bi keresinde ben şu tolga ibnesine bukadar aşığım bi sayfa yazı yazamadım adama oturup da diye. tereciden aldığımı tereciye satarak hoooooooooooop primin de allaını yapıyorum tabi ki. sana tabi ki hiçbişey yazmadım o arada ama takibindeyim bebeğim. aramıza tekrardan hoşgeldin. huysuz ve tatlı kadın. ayrıca ince dudaklı güzel burunlu hentai memeli kadın. yüzün de nuri iyem in kadınları gibiymiş ha bu resimde!"

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hentai meme derken kucuk manasinda herhalde. Eve gidince yazmaya usenmezsem bu konuyu detaylayacagim. Morla ben.